Síla, dynamika, adrenalin……to vše v sobě sjednocuje věhlasná automobilová značka Mercedes-Benz. Právě tyto aspekty luxusních a rychlých vozů se velmi dobře doplňují s atraktivním jezdeckým sportem. Jezdecká veřejnost s velkým potěšením přivítala rozhodnutí společnosti Mercdes-Benz Česká republika, zařadit do svých sponzo- ringových aktivit i jezdecké závody v České republice.
Mercedes-Benz se stal v roce 2012 nejen titulárním sponzorem Českého skokového poháru, ale již po dobu 7 let jsme si zvykli, že první jarní závody na martinickém kolbišti se konají právě pod záštitou tohoto významného partnera. S potěšením můžeme konstatovat, že nejinak tomu bude i letos ve dnech 2. - 6. 4.2015, kdy se v areálu Equitana uskuteční Mercedes-Benz Spring Cup 2015. O tom, jak vidí spolupráci v této oblasti společnost Mercedes-Benz Česká republika, jsme se zeptali pana Radovana Chrze, marketingového manažera značky.
Můžete nám v krátkosti přiblížit sponzoringovou strategii Vaší společnosti v České republice obecně?
V rámci sponzoringových aktivit se věnujeme projektům z různých oblastí, např. kultury, sportu, pomoci potřebným a dalším. Snažíme si vybírat projekty trvalejšího charakteru s transparentním hospodařením a možností kontroly využití naší podpory. V případě jezdeckého sportu byl naším motivem také zájem podpořit úspěšnou akci s dobrou návštěvností a možnost představení našich vozidel veřejnosti.
Jezdecký sport patří z finančního hlediska k těm nejnáročnějším sportům ve světě. Na mezinárodních jezdeckých závodech té nejvyšší úrovně v zahraničí je již celkem běžné, že velké automobilové koncerny vystupují jako generální partneři a sponzoři. Oproti tomu v České republice se zdá, že jsme v tomto ohledu ještě přece jen o nějaký ten krok pozadu.
Kdo a proč přišel s tímto nápadem, že by i Vaše společnost podpořila zrovna tento sport?
Jezdectví je krásný sport, bohužel ještě není veřejností tolik navštěvovaný jako v zahraničí. Chtěli jsme jej proto podpořit a pomoci při jeho prezentaci u nás, neboť v zahraničí je Mercedes-Benz také aktivní ve sponzoringu v jezdeckém sportu.
Jaké jsou plány společnosti Mercedes-Benz Česká republika pro letošní sezonu, co se jezdectví týká?
Rozhodli jsme se, že i v letošním roce se budeme věnovat podpoře parkurového sportu. Již dlouhou dobu jsme partnerem areálu v Martinicích, v Ptýrově a Českého skokového poháru a naše společné aktivity budou tedy navazovat na spolupráci z minulých let.
Zapojuje se Mercedes-Benz do podobné spolupráce i v zahraničí?
I v zahraničí je Mercedes partnerem mnoha závodů. Jedna z velkých akcí jsou třeba Světové jezdecké hry CHIO Aachen.
Proč právě areál Equitana? Jaká je Vaše dosavadní zkušenost?
Equitana je krásný areál, s jehož provozovateli se nám podařilo navázat trvalé partnerství přínosné pro obě strany. Velmi rádi zveme například naše zákazníky na akce pořádané v Martinicích a dostáváme velmi pozitivní reakce.
A jaký dojem udělal jezdecký sport na Vás osobně?
Já mám tento sport velmi rád, je tady vždy výborná atmosféra. Rád se jezdím dívat na závody společně s mými dcerami. Koně i jezdecký sport jsme si oblíbili a proto se také dcery již dva roky učí jezdit a pokud budou mít zájem, mohly by v budoucnu třeba pokročit i ke skokům.
Moc děkuji za čas, který jste nám věnoval a společnosti Mercedes-Benz Česká republika za podporu, díky které budeme moci sledovat skvělé výkony jezdců a koní na našich kolbištích. Já i příznivci parkurového skákání se těšíme na setkání v dubnu v Martinicích.
Markéta Šveňková
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář